--->Staňte sa franchizantom najpokrokovejšieho výživového systému 21. storočia JEDINEČNÁ MOŽNOSŤ KÚPY ZABEHNUTEJ KLINIKY<---
Upozornenie na stiahnutie výrobku BELLY CARE z predaja
 

Základné fakty o zdravom životnom štýle - 2. časť

14.09.2018 | 2040x Zhliadnutie | Zdravie

Zdravý životný štýl ide ruka v ruke s fyzickou aktivitou a cvičením a vyhýbanie sa vedie k celkovej slabosti, slabej vytrvalosti, nadváhe a nakoniec aj obezite či k zlému zdravotnému stavu, ktorý môže podporiť vznik rôznych ochorení.

 

Fakt č. 2 FYZICKÁ AKTIVITA A CVIČENIE

 

Hýbať sa je zdravé

  • Pravidelné cvičenie môže zabrániť úbytok svalovej hmoty a sily súvisiacich s vekom, zlepšiť rovnováhu, flexibilitu, vytvalosť, u starších ľudí dokonca znížiť riziko pádu.
  • Pohyb, ktorý sa vykonáva pravidelne tiež môže pomôcť predchádzať srdcovo – cievnym ochoreniam, mŕtvici, cukrovke, vysokému tlaku či osteoporóze.
  • U ľudí s chronickou artritídou môže pomôcť zlepšiť ich schopnosť vykonávať každodenné aktivity ako je napr. chôdza po schodoch, bicyklovanie…
  • Pravidelná fyzická aktivita tiež zvyšuje sebavedomie, znižuje stress a úzkosť, zlepšuje náladu a celkovo pozitívne naladenie človeka.
  • Cvičenie pomáha kontrolovať nárast hmotnosti, viac vydanej energie napomáha eliminovaniu tuku v organizme.
  • Fyzickú aktivitu sa odporúča vykonávať 3 až 5X do týždňa minimálne 30 minút (aj chôdza sa počíta do fyzickej aktivity). Náročnejšie cvičenie, prípadne mierne cvičenie každý deň môže priniesť väčší benefit pre zdravie alebo požadovanú stratu neželaných kilogramov.
  • Nikto nie je príliš starý na to, aby začal cvičiť. Dokonca aj ľudia vo veku 70 a viac rokov môžu cvičiť a zlepšiť si silu a rovnováhu.
  • Cvičiť nemusíte 30 minút bez prestávky, pokojne si môžete túto aktivitu rozdeliť do 10 – minútových blokov.
  • Ak s cvičením začínate, nepreháňajte to a začnite pomaly a postupne od mierneho cvičenia až po intenzívne, aby ste sa vyhli nadmernej bolesti alebo zraneniu. Vo vyššom veku alebo pri zdravotných ťažkostiach  je ideálne začať chôdzou, pred intenzívnym cvičením je vhodnejšie sa vopred poradiť s lekárom.
  • Aj deti  potrebujú pohyb, hry vonku sú na to ideálne. Ak sa venujú niektorému zo športov, vhodné je kontrolovať ich aby nezanedbávali napr. strečing, ktorý pomáha predchádzať rôznym úrazom. 

 

Kedy sa pred aktívnym športovaním treba poradiť s lekárom?

  • ak trpíte ochoreniami ako je astma, artritída, osteoporóza, s ochorením pľúc
  • odporúča sa to aj mužom, ktorí s cvičením chcú začať a majú viac ako 40 rokov, u žien je hranica posunutá na 50 rokov
  • keď sa pri akejkoľvek námahe rýchlo unavíte, trpíte dýchavičnosťou alebo tlakom či bolesťou na hrudi
  • aj vtedy, ak trpíte ochoreniami, ktoré zvyšujú riziko rozvoja ischemickej choroby srdca ako je napr. vysoký krvný tlak, cukrovka, fajčenie, vysoký cholesterol
  • všetci tí, ktorí sú chorobne obézni

 

Aké sú najčastejšie dôsledky fyzickej nečinnosti a nedostatku cvičenia?

Fyzická nečinnosť je spojená s ochoreniami srdca a niektorými druhmi rakoviny. Rovnako nedostatok cvičenia môže súvisieť so vznikom cukrovky II. typu, ktorá sa vyskytuje najmä v dospelom veku a nie je závislá na podávaní inzulínu.

Je zrejmé, že žiadna alebo veľmi nízka pohybová aktivita vedie k neželanému a často aj nekontrolovateľnému nárastu hmotnosti.

 

Zhrnutie: Hýbať sa pravidelne sa oplatí a začať s pohybom môžeme kdekoľvek a v ktoromkoľvek veku, samozrejme primerane k zdravotnému stavu. Každý z nás si môže vybrať z obrovského množstva športových aktivít, ktoré mu prinesú len same pozitíva.

V poslednej, tretej časti si posvietime na mentálne zdravie.

Ringsegment Ringsegment

Weight management
je riešením pre každého

Logo

Prečo NUTRIADAPT?

Zdravotná dokumentácia

Pretože je normálne starať sa o seba a o svoje zdravie.

Nahváha a obezita výrazne zhoršuje kvalitu života. Od zadýchavania sa pri chôdzi, estetického hľadiska, zhoršenia civilizačných chorôb, ako je okrem iného cukrovka alebo vysoký cholesterol, až po kratšiu dobu života. Je správne sa o svoje telo v rôznych etapách života starať tak, aby ste dokázali naplniť váš cieľ a mať tak "RADOSŤ ZO SEBA". A my vám s tým radi pomôžeme.

Stetoskop

Pretože u nás nájdete iba vysoko kvalifikovaných odborníkov na úpravu hmotnosti.

Všetci naši zamestnanci musia prejsť veľmi intenzívnym vzdelávacím procesom zakončeným odbornou skúškou. Zamestnanci sa musia neustále vzdelávať, preto navyše u nás tiež nájdete špecialistu na chudnutie detí, športovú výživu, apod.

Mikroskop

Pretože náš výživový systém NUTRIADAPT je výsledkom nespočetného množstva overených klinických štúdií.

Opiera sa o fakty, nie o domnienky alebo nepodložené štúdie. Bude vám na mieru spracovaná gramážová kuchárka a osobný výživový plán, v ktorom možno upravovať energetickú hodnotu aj početnosť porcií. Osobný výživový plán rešpektuje vaše chuťové preferencie a pomôže vám rýchlejšie dosiahnuť cieľovú hmotnosť.


Je to jednoduchšie,
než si myslíte

Fill form

Vyplníte rezervačný formulár, naša asistentka sa s vami do dvoch pracovných dní spojí a dohodnete si termín nezáväznej konzultácie.

Zdravotná prehliadka

Absolvujete 30 - 45 minútovú konzultáciu, kde vám vykonáme základnú diagnostiku Vášho tela. Počas konzultácie sa dozviete, ako zostať nielen zdraví, ale tiež ako získať viac energie, cítiť sa dobre a dostať sa na svoju ideálnu hmotnosť a mnoho ďalších informácií.

Konzultácia

Pohovoríte si s našim výživovým špecialistom, preberiete vaše ciele, vysvetlíme vám ako sa s nami dostanete na ideálnu hmotnosť a čo je potrebné urobiť, aby ste si ju udržali. A to natrvalo.

Fill form

Poďte do toho s nami a chudnite tak, aby ste nielen skvele vyzerali, ale hlavne sa skvele cítili.

Garancia

Až 1,5 kg / týždeň

Pri dodržaní výživových
zásad našich špecialistov
Objednajte sa ešte dnes
na konzultáciu s výživovým špecialistom
a navyše dostanete inšpiratívny
jedálniček chutných večerí
a vitamínový doplnok na posilnenie imunity zdarma.

Rezervačný formulár

Ringsegment