--->Staňte sa franchizantom najpokrokovejšieho výživového systému 21. storočia JEDINEČNÁ MOŽNOSŤ KÚPY ZABEHNUTEJ KLINIKY<---

Chudnutie začína zmenou myslenia

16.01.2023 | 6194x Zhliadnutie | Chudnutie

Počas chudnutia je dôležité nielen to, akým spôsobom sa stravujeme, ale aj náš prístup, s akým to robíme. Dalo by sa povedať, že mozog je v tomto prípade dôležitejším orgánom, ako žalúdok. Hoci sa vám to môže zdať akokoľvek zvláštne, psychika je mocná čarodejka.

Chudnúť musíte chcieť vy

Nie televízia, časopisy, internet alebo priatelia či rodina, ale len a len vy. Len vy jediní musíte sami dôjsť k rozhodnutiu, že so sebou chcete naozaj niečo urobiť. Neestiuješ nič motivujúcejšie. Chudnúť by ste mali chcieť sami. Nie, že vám niekto bude túto myšlienku akýmkoľvek spôsobom vnucovať.
 

Prečo ste sa rozhodli chudnúť

Bod číslo jedna je uvedomiť si, prečo ste sa rozhodli chudnúť. Budem sa v novom tele cítiť lepšie, budem zdravší, príťažlivejší, oblečiem opäť svoje obľúbené šaty? Dôvodov je veľmi veľa. Vezmite ceruzku, papier a pekne si spíšte, prečo do toho idete. Zoznam vyveste na viditeľné miesto (napríklad na chladničku) a nezabudnite si ho občas prečítať. Pomôže vám nestrácať silu vo chvíľach, kedy budete chcieť chudnúci proces zavesiť na klinec. Áno, je to beh na dlhú trať a budete potrebovať okrem odhodlania a motivácie aj pevnú vôľu. A nezaobídete sa bez pozitívneho myslenia.
 

Stanovenie reálneho cieľa

Ďalším bodom je stanovenie si reálneho cieľa. Nech túžite formovať postavu alebo zhadzovať kilá. Neočakávajte, že za mesiac zhodíte hneď tridsať kíl a budete mať vyrysované svaly, rovnako ako akční hrdinovia. Zostaňte nohami pevne na zemi. Všetko nejde hneď. Existujúce nadbytočné kilogramy a tuk sa taktiež na vašom tele neobjavil za týždeň. Vytvorte si svoj ​​osobný plán. Vypracujte si ho podľa seba alebo si nechajte poradiť od odborníka . Optimálny váhový úbytok je podľa odborníkov 0,5 - 1 kg/týždeň. Že je to málo, iba štyri kilá za mesiac? Možno, ak ide vám len o čísla. Týmto zdravým spôsobom máte zaručené, že udržiavanie hmotnosti bude jednoduchšie a nehrozí žiadny jo-jo efekt, ako je tomu u super rýchlych diét.
 

chudnutie bez stresuHlavne bez stresu

"Dnes hreším naposledy, od zajtra som už na diéte a tvrdom režime". Tak takto nie. Chudnutie pre väčšinu ľudí predstavuje niečo nepríjemného, stresujúceho. Pre psychiku to znamená záťaž v podobe veľkých zmien, obmedzovania sa, časovú i fyzickú náročnosť. Ste nútení jesť potraviny, o ktorých sme ani nevedeli, že existujú, nieto ešte ako chutia, a svoje obľúbené jedlá úplne vylúčiť. K tomu denná nálož v posilňovni. S takýmto prístupom ďaleko nezájdete. Chce to kľud, žiadny stres. Musíte si uvedomiť, prečo ste sa rozhodli chudnúť, čo vás k tomu viedlo, a tešte sa na výsledky.
 

Chudnúť znamená celkovú zmenu životného štýlu

Dôležité je neprepáliť štart. Neklásť na seba príliš vysoké a nereálne nároky (denne musím ísť cvičiť alebo behať, nesmiem konzumovať to a toto). Rozhodnutie so sebou niečo urobiť by sa malo týkať celkovej zmeny životného štýlu. Nie pochybné jednorazové diéty na niekoľko dní. Ak svoj ​​jedálniček prevrátite naruby zo dňa na deň, verte, že o vysnívaných výsledkoch môžete len snívať. Úspešnosť takéhoto prístupu je minimálna a hrozí tu vysoké riziko zlyhania osobného plánu. Vhodnejšie je zamieňanie jedálnička postupne. Napríklad spočiatku výmena bieleho pečiva za celozrnné, neskôr navýšenie príjmu zeleniny a ovocia, obmedzenie sladkých a tučných potravín. Postupujte pozvoľna, aby ste si čo najjednoduchšie zvykli na nový režim a bolo to pre vás príjemné.
 

Športom ku zdraviu

Ak človek nikdy nešportoval, je hlúposť vrhnúť sa na preťažovanie niekoľkohodinovým posilňovaním a ešte denne. Začnite napríklad jednoduchou prechádzkou. Chodiť vieme každý, nejde o obzvlášť náročnú aktivitu. Každý z nás ju trikrát do týždňa hravo zvládne absolvovať. Baví vás plávanie alebo tanec? Máte psíka či obľúbili ste si jazdu na korčuliach? Tak spojte príjemné s užitočným. Športovanie by vás malo baviť. Nerobte to z donútenia a s odporom. Takáto aktivita potom stráca na efekte. Hľadajte v tom to pozitívne. Začnite s aktivitou dvakrát týždenne a postupne frekvenciu navyšujte. Predstavujte si napríklad vašu postavu ako bude v lete vyzerať v plavkách, apod. S prílišnou negativitou a negatívnym prístupom, že dnes zase musíte ísť vypotiť nejaké tie kalórie a že vás to tak strašne nebaví, ste z toho znudení, otrávení, unavení, nemáte na nič náladu, to nemá význam.



Pozitívny prístup

Kým hlava neprijme fakt, že ste odhodlaní chudnúť, že to jednoducho zvládnete, hádžete si tak trochu polená pod nohy a vaša cesta bude oveľa ťažšia. Naopak s pozitívnym prístupom a optimizmom to pôjde jednoznačne lepšie. Je jasné, že nastanú okamihy, kedy budete chcieť so všetkým seknúť a práve tu je na mieste znovu si pripomenúť PREČO ste to všetko vlastne začali, kvôli komu. Uvedomiť si vynaloženú energiu a čas. Spomenúť si na vlastnoručne spísaný zoznam dôvodov vášho rozhodnutia a znovu sa motivovať. Povedať si: "Keď už som sa dostal/a až sem, predsa to len tak nezahodím".
 

Na vlastnú päsť?

Okrem pozitívneho myslenia, ktoré by vás malo sprevádzať po celú dobu, vás môže podporiť kamarátka alebo kolegyňa z práce. Nebuďte v tom sami, dohodnite sa s niekým zo svojho okolia, že schudnete spoločnými silami. Budete sa oveľa viac burcovať, možno aj predháňať, súťažiť, motivovať a v slabých chvíľkach si dodávať navzájom silu dotiahnuť to do konca.

Naučte sa mať sa radi takí, akí ste. Nehľadajte na sebe nedokonalosti, buďte hrdí na svoje prednosti. Snažte sa vyvarovať psychickému stresu. Ten má často za následok zajedanie problémov. Jedlo je pre väčšinu z nás prostriedok k lepšej nálade a pre niekoho aj k riešeniu problémov. A to nie je dobre. Stres sa dá kompenzovať obľúbenou hudbou, športom, návštevou známych, čítaním, sledovaním obľúbeného filmu. Skrátka akoukoľvek aktivitou, ktorá vás privedie na iné myšlienky.

Ak sa stane, že raz, dvakrát za mesiac výnimočne porušíte režim a doprajete si sladkosť alebo vynecháte cvičenie, nevyčítajte si to, nenadávajte si. Na druhý deň si dajte trochu vyššiu fyzickú aktivitu, než na akú ste bežne zvyknutí a nerobte si z toho ťažkú ​​hlavu.
 

Odmeňte sa

Okrem stravy a pohybu nezabúdajte na odpočinok. Umenie relaxovať je pri chudnutí nemenej dôležitá vec. Doprajte si aspoň raz za mesiac masáž, naplánujte si deň leňošenia, ktorý bude patriť len vám. Zaslúžite si to. Odmeňujte sa, kúpte si vec, po ktorej dlho túžite. Objednajte sa ku kaderníčke, do kozmetického salónu, vylepšite si imidž. Skrátka robte všetko pre to, aby ste sa cítili dobre.

Ringsegment Ringsegment

Weight management
je riešením pre každého

Výživový plán na úpravu hmotnosti

Potrebujete zhodiť pár kíl alebo 15 kíl? Pripravíme vám taký plán, ktorý vám sadne do vašich predstáv.

Viac
Výživový plán pre športovcov

Máte radi šport? Alebo naopak, ste v pohybe limitovaní? Nebaví vás jedálniček od vášho trénera?

Viac
Výživový plán pre deti

Náš tím profesionálnych výživových poradcov je pripravený pomôcť každému rodičovi, ktorému nie je zdravie jeho dieťaťa ľahostajné. Máme pre vás pripravené špeciálne programy, ktoré u detí úspešne riešia obezitu, nadváhu, prípadne aj podvýživu.

Viac
Výživový plán pre seniorov

Seniori vyžadujú diametrálne odlišný prístup k chudnutiu ako aktívny tridsiatnik. Z našich skúseností sa veľkej skupine klientov po úprave hmotnosti uľavilo od zdravotných ťažkostí a znížilo sa množstvo potrebných liekov.

Viac
Výživový plán pre večné diétarky

Celý deň nejete a večer skončíte vo fastfoode? Naše riešenie počíta s rôznymi životnými situáciami tak, aby bolo maximálne použiteľné a bez jo-jo efektu.

Viac
Výživový plán pre diabetikov a alergikov

Neprispôsobujte sa! My sa prispôsobíme vám. Máte alergiu alebo intoleranciu na nejakú potravinu, prípadne diabetes alebo vysoký tla? Nevadí, naša gramážová kuchárka sa vám prispôsobí a nikto vás ju nebude nútiť jesť.

Viac
Logo

Prečo NUTRIADAPT?

Zdravotná dokumentácia

Pretože je normálne starať sa o seba a o svoje zdravie.

Nahváha a obezita výrazne zhoršuje kvalitu života. Od zadýchavania sa pri chôdzi, estetického hľadiska, zhoršenia civilizačných chorôb, ako je okrem iného cukrovka alebo vysoký cholesterol, až po kratšiu dobu života. Je správne sa o svoje telo v rôznych etapách života starať tak, aby ste dokázali naplniť váš cieľ a mať tak "RADOSŤ ZO SEBA". A my vám s tým radi pomôžeme.

Stetoskop

Pretože u nás nájdete iba vysoko kvalifikovaných odborníkov na úpravu hmotnosti.

Všetci naši zamestnanci musia prejsť veľmi intenzívnym vzdelávacím procesom zakončeným odbornou skúškou. Zamestnanci sa musia neustále vzdelávať, preto navyše u nás tiež nájdete špecialistu na chudnutie detí, športovú výživu, apod.

Mikroskop

Pretože náš výživový systém NUTRIADAPT je výsledkom nespočetného množstva overených klinických štúdií.

Opiera sa o fakty, nie o domnienky alebo nepodložené štúdie. Bude vám na mieru spracovaná gramážová kuchárka a osobný výživový plán, v ktorom možno upravovať energetickú hodnotu aj početnosť porcií. Osobný výživový plán rešpektuje vaše chuťové preferencie a pomôže vám rýchlejšie dosiahnuť cieľovú hmotnosť.


Je to jednoduchšie,
než si myslíte

Fill form

Vyplníte rezervačný formulár, naša asistentka sa s vami do dvoch pracovných dní spojí a dohodnete si termín nezáväznej konzultácie.

Zdravotná prehliadka

Absolvujete 30 - 45 minútovú konzultáciu, kde vám vykonáme základnú diagnostiku Vášho tela. Počas konzultácie sa dozviete, ako zostať nielen zdraví, ale tiež ako získať viac energie, cítiť sa dobre a dostať sa na svoju ideálnu hmotnosť a mnoho ďalších informácií.

Konzultácia

Pohovoríte si s našim výživovým špecialistom, preberiete vaše ciele, vysvetlíme vám ako sa s nami dostanete na ideálnu hmotnosť a čo je potrebné urobiť, aby ste si ju udržali. A to natrvalo.

Fill form

Poďte do toho s nami a chudnite tak, aby ste nielen skvele vyzerali, ale hlavne sa skvele cítili.

Garancia

Až 1,5 kg / týždeň

Pri dodržaní výživových
zásad našich špecialistov
Objednajte sa ešte dnes
na konzultáciu s výživovým špecialistom
a navyše dostanete inšpiratívny
jedálniček chutných večerí

Rezervačný formulár

Ringsegment